Monday, June 16, 2014

aku bintang capricorn

apa yang kau tahu tentang capricon?

aku lahir januari. januari adalah bintang capricorn

well said, orang kata jangan percaya benda benda yang boleh membawa kepada syirik

but for me, it is up to us whether nak believe atau pun tidak. tapi bagi aku capricorn is just a star. what capricorn said, it totally describe orang yang lahir bulan satu.

mungkin timbulnya bintang zodiak berdasarkan pengajian atau perwatakan yang telah dikaji bagi golongan yang lahir pada bulan Januari. so memang betullah persamaan kepada orang yang lahir bulan ni dan termasuklah aku.

first, capricorn jenis yang independent. tak depent pada orang lain. kau kesahlah kat orang lain dan dia pun tak kan kesah kat kau macam mana pun sekalipunn. second, oh pelis, capricorn tak kan patah balik benda yang lepas. Third, capricorn is a serious people. dont get play with them or else u'll fool by them back. Forth, dia tak kan percaya kat kau kalau dah takde kepercayaan lagi. so takpayah la nak merintih rintih datang balik utk satu benda yag tak kan bwak hasil.

so, i ended up it with myself,, yes it is true. dan aku seperti apa yang dikaji, dan mostly orang capricorn have their big potential. i dont say it was me, but sometimes kita baca benda ni, we know what our ability and sometimes benda benda macam ni akan buat kita bangun balik.

nak kenal capricorn? lets have a date with them. bye

No comments:

Post a Comment